ATO

Medzinárodné telekomunikačné fórum ATO 2007 | 20.november 2007, Primaciálny palác - Zrkadlová sieň, Bratislava | Motto: Nové technológie, nové služby, nové trendy, nové príležitosti

Európski sociálni partneri v sektore telekomunikácií podpísali "Smernice pre zákaznícke kontaktné centrá"

Info zo zahraničia | www.europa.eu.int
28.06.2004 | Čítalo: 8469 | Diskusia: 0

15. júna podpísali európski sociálni partneri v sektore telekomunikácií smernice pre telekomunikačné spoločnosti a združenia, ktoré zamestnávajú ľudí v zákazníckych kontaktných centrách (call centrách). Smernice potvrdzujú povinnosť zámestnávateľov zabezpečiť vynikajúce pracovné podmienky v centrách. To zahŕňa tréning, zdravie a bezpečnosť, diskusie o stratégii, organizácii práce a výber. Smernice taktiež načrtávajú spoločnú povinnosť sociálnych partnerov poskytovať prvotriedne služby svojim zákazníkom, bez ohľadu na to, kde sa nachádzajú.


Priložené súbory:

 Guidelines (pdf format)

Späť | Domov